Werken bij Nolsen Accountancy

Gezocht: Administratief medewerker (20-40 uur)

  • Heb jij een afgeronde administratieve opleiding op MBO niveau 4?
  • Ben je 20-40 uur per week beschikbaar?
  • Minimaal 3 jaar in een vergelijkbare functie?
  • Vind je het leuk om in een groeiende, fijne organisatie meters te maken?

Dan is Nolsen Accountancy op zoek naar jou!

Nolsen Accountancy is een accountants-en advieskantoor in Rosmalen.  We werken met 18 mensen voor klanten in het midden- en kleinbedrijf. We ondersteunen en ontzorgen klanten met fiscaal advies, accountancy en administratieve ondersteuning zoals personeels- en salarisadministratie.

Wat ga jij voor ons doen?

Jij wordt het aanspreekpunt voor onze klanten als het op administratieve werkzaamheden aankomt. Je doet dit samen met een aantal andere collega’s bij Nolsen Accountancy. Je hebt een oog voor detail en vind het een uitdaging om efficiënt en klantgericht te werk te gaan.

Voor onze klanten:

  • controleer je facturen;
  • boek je die facturen in;
  • maak je uitgaande betalingen aan;
  • boek je bankafschriften;
  • doe je btw-aangiftes.

Je krijgt de verantwoordelijkheid voor je eigen klantenportefeuille. Het is belangrijk dat je nauwkeurig werkt, je je blijft ontwikkelen en dat je goed zelfstandig kunt werken.

Wat bieden wij?

Natuurlijk kom je in een gezellig en gemotiveerd team te werken op een mooie werkplek in Rosmalen. Maar we hebben nog meer voor je in de aanbieding:

  • een informele werkomgeving binnen een groeiende organisatie;
  • een baan voor 20-40 uur
  • een marktconform salaris
  • 29 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)
  • reiskostenvergoeding
  • gedeeltelijk thuiswerken op termijn
  • mogelijkheid om cursussen en opleidingen te volgen

Geïnteresseerd?

Ben jij de zelfstandige administratieve kracht waarnaar wij op zoek zijn? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar Eric van Dun, eric@hkgaccured.nl . Heb je vragen over deze functie, over het team en/of Nolsen Accountancy bel Eric dan even op telefoonnummer 06-55307674. We zien je reactie graag tegemoet!


Gezocht: Relatiebeheerder samenstelpraktijk (28-40 uur)

  • Heb jij een afgeronde administratieve opleiding op HBO?
  • Ben je 28-40 uur per week beschikbaar?
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie?
  • Vind je het leuk om in een groeiende, fijne organisatie meters te maken?

Dan is Nolsen Accountancy op zoek naar jou!

Nolsen Accountancy is een accountants-en advieskantoor in Rosmalen. We werken met 18 mensen voor klanten in het midden- en kleinbedrijf. We ondersteunen en ontzorgen klanten met fiscaal advies, accountancy en administratieve ondersteuning zoals personeels- en salarisadministratie.

Wat ga jij voor ons doen?

Jij wordt het eerste aanspreekpunt voor onze klanten op het gebeid van fiscale, organisatorische en financiële vraagstukken werkzaamheden aankomt. Je doet dit samen met een aantal andere collega’s bij Nolsen Accountancy. Je hebt een oog voor detail en vind het een uitdaging om efficiënt en klantgericht te werk te gaan.

Voor onze klanten:

  • stel je jaarrekeningen samen;
  • stel je aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting op;
  • ben je het eerste aanspreekpunt;
  • eventueel bereid tot bespreken jaarrekening en fiscale aangiften met klant;

Je krijgt de verantwoordelijkheid voor je eigen klantenportefeuille. Het is belangrijk dat je nauwkeurig werkt, je je blijft ontwikkelen en dat je goed zelfstandig kunt werken.

Wat bieden wij?

Natuurlijk kom je in een gezellig en gemotiveerd team te werken op een mooie werkplek in Rosmalen. Maar we hebben nog meer voor je in de aanbieding:

  • een informele werkomgeving binnen een groeiende organisatie;
  • een baan voor 28-40 uur;
  • een marktconform salaris;
  • 29 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband);
  • Reiskostenvergoeding;
  • gedeeltelijk thuiswerken op termijn;
  • mogelijkheid om cursussen en opleidingen te volgen;

Geïnteresseerd?

Ben jij de zelfstandige administratieve kracht waarnaar wij op zoek zijn? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar Eric van Dun, eric@hkgaccured.nl . Heb je vragen over deze functie, over het team en/of Nolsen Accountancy bel Eric dan even op telefoonnummer 06-55307674. We zien je reactie graag tegemoet!


Gezocht: Junior belastingadviseur (24-40 uur)

  • Heb je een fiscale HBO of universitaire opleiding afgerond.
  • Ben 24-40 uur per week beschikbaar
  • Je hebt 0-3 jaar ervaring als junior belastingadviseur.
  • Je bent geïnteresseerd in de advisering van private clients of je hebt hier reeds werkervaring of affiniteit mee.
  • Je bent communicatief vaardig en bent een goede (integere) gesprekspartner voor je cliënten.
  • Je hebt brede belangstelling voor fiscale vaktechniek.
  • Je hebt ambitie: je neemt initiatief in het optimaliseren van processen. Je hebt bovendien de drive om te groeien binnen de organisatie.
  • Je bent klantgericht, signaleert kansen en neemt het initiatief.
  • Vind je het leuk om in een groeiende, fijne organisatie meters te maken?

Dan is Nolsen Accountancy op zoek naar jou!

Nolsen Accountancy is een accountants-en advieskantoor in Rosmalen. We werken met 18 mensen voor klanten in het midden- en kleinbedrijf. We ondersteunen en ontzorgen klanten met fiscaal advies, accountancy en administratieve ondersteuning zoals personeels- en salarisadministratie.

Wat ga jij voor ons doen?

Jij wordt het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers omtrent fiscale aangelegenheden. Daarnaast ben jij degene die contact heeft met de belastingdienst als onze klanten daarom vragen. Tevens zorg jij ervoor dat onze klanten geïnformeerd worden over relevante fiscale zaken.

Waar bestaan je werkzaamheden uit:

  • Je bent medeverantwoordelijk voor het verzorgen van belastingadviezen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van allerlei overeenkomsten;
  • Je bent verantwoordelijk voor pensioen- en lijfrente berekeningen;
  • Je ondersteunt onze relatiebeheerders bij complexe aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting;
  • Je bent het aanspreekpunt van de accountants en relatiebeheerders binnen onze organisatie;
  • Je voert correspondentie met de belastingdienst in het kader van vooroverleg en fiscale procedures;
  • Je voorziet onze klanten regelmatig van actuele en fiscaal relevante informatie;

Wat bieden wij?

Natuurlijk kom je in een gezellig en gemotiveerd team te werken op een mooie werkplek in Rosmalen. Maar we hebben nog meer voor je in de aanbieding:

  • een informele werkomgeving binnen een groeiende organisatie;
  • een baan voor 20-40 uur;
  • een marktconform salaris;
  • 29 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband);
  • reiskostenvergoeding;
  • gedeeltelijk thuiswerken op termijn;
  • mogelijkheid om cursussen en opleidingen te volgen;

Geïnteresseerd?

Ben jij de zelfstandige administratieve kracht waarnaar wij op zoek zijn? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar Eric van Dun, eric@hkgaccured.nl . Heb je vragen over deze functie, over het team en/of Nolsen Accountancy bel Eric dan even op telefoonnummer 06-55307674. We zien je reactie graag tegemoet!